با فشردن کلید Esc، خط فرمان را خالی میکنیم.
روی نوار منوی بازشوی Draw کلیک چپ میکنیم.
یک منوی آبشاری شامل لیستی از فرمانهای ترسیمی ظاهر میشود.
مکاننما را روی فرمانModeling قرار داده تا یک زیرمنوی دیگری ظاهر گردد.
مجددا مکاننما را روی فرمانMeshes قرار داده تا یک زیرمنوی دیگری ظاهر گردد.
سپس مکاننما را روی فرمانPrimitives قرار داده تا یک زیرمنوی دیگر ظاهر گردد، روی فرمان Wedge کلیک چپ میکنیم.
در نوار ابزار Smooth Mesh روی مثلث مشکی رنگ کنار آیکون فرمان Mesh Box،کلیک چپ را نگه داشته از لیست باز شده فرمان Mesh Wedge را با کلیک چپ انتخاب میکنیم.
در نوار ریبون، روی سربرگ Mesh کلیک چپ کرده تا فعال گردد.
سپس در پانل Primitives روی مثلث مشکی رنگ پایین آیکون فرمانMesh Box کلیک چپ، از لیست باز شده فرمان Mesh Wedge را با کلیک چپ انتخاب میکنیم.
با فشردن کلید Esc، خط فرمان را خالی میکنیم. سپس با یکی از روشهای چهارگانه، فرمان Mesh Wedge را اجرا میکنیم. مکاننما بهحالت بعلاوه ترسیم تبدیل شده و در خط فرمان اعلان زیر ظاهر میشود.
Command: _MESH
Current smoothness level is Set to : 0
Enter an option [Box/Cone/CYlinder/Pyramid/Sphere/Wedge/Torus/Settings] : _WEDGE
Specify first corner or [Center]
اعلان (Specify first corner) به معنای (نقطه گوشه اول را تعیین کنید) میباشد.
پس از معرفی نقطه گوشه اول، مکاننما بهحالت بعلاوه ترسیم تبدیل شده و در خط فرمان اعلان زیر ظاهر میشود.
Specify other corner or [Cube/Length]
اعلان (Specify other corner) به معنای (نقطه گوشه بعدی را تعیین کنید) میباشد.
پس از معرفی نقطه گوشه بعدی، مکاننما بهحالت بعلاوه ترسیم تبدیل شده و در خط فرمان اعلان زیر ظاهر میشود.
Specify height or [2Point]
اعلان (Specify height) به معنای (ارتفاع را تعیین کنید) میباشد.
پس از تعیین ارتفاع، گوه رسم میشود.